ZAMG KŁODZKO wdraża Kartę Bezpieczeństwa COVID-19 dla rynku nieruchomości

Nasza firma jest sygnatariuszem Karty Bezpieczeństwa COVID-19 dla rynku nieruchomości, która ma zapewnić maksimum bezpieczeństwa zarówno dla Klientów jak i pracowników naszej firmy.

Korzyści płynące z wprowadzenia Karty Bezpieczeństwa COVID19

  • Bezpieczeństwo – zapewnienie Klientów, iż współpraca z agencjami nieruchomości, zarządcami, rzeczoznawcami gwarantuje bezpiecznie przeprowadzenie transakcji nie tylko od strony formalnej, ale również reżimu sanitarnego
  • Publiczne wystąpienie środowiska profesjonalistów rynku nieruchomości jako spójnej i profesjonalnej grupy zawodowej
  • Zaprezentowanie profesjonalizmu grupy zawodowej
  • Zainteresowanie usługami – zwiększenia popytu na usługi profesjonalistów dbających o bezpieczeństwo Klientów


W związku z tym prezentujemy Państwu zasady.

JEŚLI MOŻESZ TO ZAŁATW SPRAWĘ ELEKTRONICZNIE LUB TELEFONICZNIE.
GDY SPRAWA WYMAGA WIZYTY TO ZAPRASZAMY DO NASZEGO NOWEGO BIURA OBSŁUGI KLIENTA !!!
Jednak przełóż wizytę jeśli:


• Mieszkasz z kimś, kto ma objawy COVID-19, mimo, że czujesz się dobrze
• Jesteś w bliskim kontakcie z osobą z potwierdzonym przypadkiem COVID-19
• Wróciłeś do Polski z innego kraju w ciągu ostatnich 14 dni

Zapraszamy jednocześnie maksymalnie 2 osoby.
W celu zapewnienia maksimum bezpieczeństwa dla Pracowników jak i Klientów.

W ramach Karty Bezpieczeństwa COVID-19 rekomendowane są następujące zasady kontaktów z Klientami:

• Spotkanie z Klientem odbywają się po wcześniejszym umówieniu daty oraz godziny
• Klient po wejściu dezynfekuje ręce dostępnym w biurze środkiem
• Przy powitaniu staramy się unikać podawania rąk i utrzymywać dystans społeczny
• Jeśli biuro prowadzi Rejestr odwiedzin Klient odnotowuje swoją obecność używając zdezynfekowanych długopisów lub swojego własnego
• Spotkanie odbywa się w pomieszczeniu, w którym istnieje możliwość zachowania bezpiecznej odległości
• Spotkanie powinno odbywać się przy minimalnej ilości osób
• Pomieszczenie wietrzymy przed i po wizycie Klienta
• Spotkanie powinno trwać nie więcej niż wymaga tego sytuacja

Dziękujemy za współpracę.

 

Powered by Quick.Cms | Design ProjektGraficzny.com