Dział Wspólnot Mieszkaniowych

Chcesz zarejestrować wspólnotę? Nie wież od czego zacząć?
Masz problem z rozliczeniem mediów miedzy sąsiadami lub budynkami?
Obawiasz się gąszczu przepisów skarbowych?

Dobrze trafiłeś

Zarządzanie częściami wspólnymi wykonywane na zlecenie. Rejestrowanie wspólnoty mieszkaniowej, przygotowujemy „pakiet uchwał na start”. Profesjonalny zespół ludzi posiadających stosowne uprawnienia i duże doświadczenie.

Nasz personel jest świetnie wyszkolony, dzięki czemu z sukcesem zarządzamy nieruchomościami i administracja zasobem mieszkaniowym w Kłodzku, Kudowie Zdrój, Dusznikach, Krosnowicach, Młynowie, Ścinawce Średniej oraz Jaszkowej Dolnej.
Nasza domena to obsługa wspólnot mieszkaniowych w pełnym zakresie. Zarządzanie nieruchomościami instytucji i osób prawnych. Administrowanie i zarządzanie nieruchomościami osób prywatnych.
Zarządzanie nieruchomościami Kłodzko - to jeszcze nigdy nie było tak proste.

Oferta zarządzania nieruchomościami

Wspólnot Mieszkaniowych oraz zasobami gminnymi. Nasza kadra to zespół ludzi posiadających stosowne uprawnienia i duże doświadczenie w sprawowaniu zarządzania zasobami lokalowymi. Jesteśmy największym zarządcą nieruchomości w Kłodzku.

Działamy na kłodzkim rynku od 01.03.1999r., a w Kudowie-Zdroju od 01.01.2008r. i sprawujemy administrowanie - zarządzanie budynkami mieszkalnymi, biurowymi i handlowymi.
Należymy do Dolnośląskiego Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomości, a także jesteśmy członkami Ogólnopolskiej Izby Gospodarki Nieruchomościami w Gdańsku.
Aktualnie zarządzamy i administrujemy ponad 600 wspólnotami mieszkaniowymi w Kłodzku, Kudowie Zdrój, Dusznikach, Krosnowicach, Młynowie, Ścinawce Średniej oraz Jaszkowej Dolnej.

Poszukujesz indywidualnej oferty? Skontaktuję się z nami.
tel: 74/647-21-30, e-mail: sekretariat@zamg.klodzko.pl

W ramach zarządzania nieruchomością można liczyć na:

Prowadzenie dokumentacji administracyjnej wspólnot mieszkaniowych, w tym:

  • przygotowywanie dokumentów dla nowo powstałej wspólnoty /umowa o zarządzanie, uchwały, regulaminy pełnomocnictwa, plan gospodarczy/
  • ewidencja uchwał
  • ewidencja umów
  • informacje i zmiany dot. Nr NIP, REGON
  • przygotowywanie dokumentów dla nowego zarządcy /protokół, kserokopie uchwał, pieczątka, REGON, NIP, polisy OC - OGIEŃ

Obsługa finansowo księgowa

  • prowadzenie księgowości, sprawozdawczości Klienta dla urzędów (Urząd Skarbowy, GUS, ZUS, Starostwo Powiatowe, Urząd Marszałkowski, Konserwator Zabytków) zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • windykacja należności, sporządzanie rocznych planów gospodarczych i finansowych,
  • roczne rozliczenie świadczeń na zebraniu sprawozdawczym,
  • bieżące informowanie Klienta o kosztach związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej, mediów oraz kosztów remontów.
  • Blankiety płatnicze z kodem QR

Gwarantujemy stabilność oraz rozwój naszych usług

Pomagamy w przeprowadzeniu remontów, od przygotowania dokumentacji do przedstawienia ofert remontowych czy nadzoru nad prowadzonymi pracami.

Do Państwa dyspozycji jako naszych klientów jest dział prawny, który kompleksowo zapewnia pomoc w spornych kwestiach.

Nasze atuty to:

  • Specjaliści do spraw księgowości i rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych
  • Ewidencja, bieżąca i kompleksowa aktualizacja danych dot. właściciela
  • Przygotowanie uchwał dla wspólnot mieszkaniowych
  • Usługi techniczne w zakresie: przygotowywania dokumentacji, nadzoru, przygotowywania ofert
  • Pracownicy z dużym doświadczeniem
  • Dział Wspólnot

    Administracyjny
    pokój nr 4, tel.: 74 647 21 37, 74 647 21 53

    Uchwały
    Zgłoszenia kupna-sprzedaży lokali
    Składanie oświadczeń, pełnomocnictw
    Organizacja zebrań
    Składanie oświadczeń, pełnomocnictw
    Sporządzanie uchwał
    Księgowość

    Fundusz Remontowy
    pokój nr 5, tel.: 74 647 21 56

    Rozliczenia, windykacja fundusz remontowy
    kredyty wspólnot

    Księgowość
    pokój nr 16/ I piętro, tel.: 74 647 21 40

    Koszty, płatności wspólnot, płatności właścicieli

    Księgowość
    pokój nr 17/I piętro, tel.: 74 647 21 54

    Księgowość, płatności wspólnot, płatności właścicieli

  • Dział Najmu i Rozliczeń

    Windykacja
    pokój nr 2, tel.: 74 647 21 47, 74 647 21 48

    Informacja o bieżącym stanie płatności
    Informacja o zaległościach zasądzonych
    Informacja w sprawie wezwań do zapłaty

    Dodatki mieszkaniowe - najmy
    pokój nr 3, tel.: 74 647 21 49, 74 647 21 50

    Informacja w sprawie umów najmy lokali gminnych
    Oświadczenia o zmianie liczby osób

    Dział Rozliczeń Wody
    pokój nr 29/ II piętro, tel.: 74 647 21 31

    Informacja o bieżących rozliczeniach wody
    Ustalenie bieżących zaliczki wody

  • Dział Techniczy

    pokój nr 27/ II piętro, tel.: 74 647 21 35, 74 647 21 36

    Zgłaszanie awarii
    Administrator
    Wywóz nieczystości, sprzątanie klatek schodowych
    Technicy regionu
    Planowanie remontów

    Informacja w sprawie prowadzonych prac remontowych
    pokój nr 26/ II piętro, 74 647 21 34

    Rozliczenia C.O.
    pokój nr 25/ II piętro, 74 647 21 33

    Informacja w sprawie instalacji elektrycznych
    Przeglądy budowlane, elektryczne budynków

  • eBOK

    System Informacji Lokalowej webSIL

  • Podziel się

    Udostępnij w mediach społecznościowych

  • info
  • Wydarzenia
  • Etykiety

    Szybko wybierz interesujące Cię informacje

Powered by Quick.Cms | Design ProjektGraficzny.com