Dział Wspólnot Mieszkaniowych
Chcesz zarejestrować wspólnotę? Nie wież od czego zacząć?
Masz problem z rozliczeniem mediów miedzy sąsiadami lub budynkami?
Obawiasz się gąszczu przepisów skarbowych?
Dobrze trafiłeś
Podstawowy przedmiot działalności: zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie. Wyręczamy w zarejestrowaniu wspólnoty, przygotowujemy „pakiet uchwał na start”, które pomogą zorganizować działalność wspólnoty mieszkaniowej.
Nasz personel jest świetnie wyszkolony, dzięki czemu z sukcesem zarządzamy nieruchomościami i administracja zasobem mieszkaniowym w Kłodzku, Kudowie Zdrój, Dusznikach, Krosnowicach, Młynowie, Ścinawce Średniej oraz Jaszkowej Dolnej.
Nasza domena to obsługa wspólnot mieszkaniowych w pełnym zakresie. Zarządzanie nieruchomościami instytucji i osób prawnych. Administrowanie i zarządzanie nieruchomościami osób prywatnych.
Zarządzanie nieruchomościami Kłodzko - to jeszcze nigdy nie było tak proste.
Oferta zarządzania nieruchomościami
Wspólnot Mieszkaniowych oraz zasobami gminnymi. Nasza kadra to zespół ludzi posiadających stosowne uprawnienia i duże doświadczenie w sprawowaniu zarządzania zasobami lokalowymi. Jesteśmy największym zarządcą nieruchomości w Kłodzku.
Działamy na kłodzkim rynku od 01.03.1999r., a w Kudowie-Zdroju od 01.01.2008r. i sprawujemy administrowanie - zarządzanie budynkami mieszkalnymi, biurowymi i handlowymi.
Należymy do Dolnośląskiego Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomości, a także jesteśmy członkami Ogólnopolskiej Izby Gospodarki Nieruchomościami w Gdańsku.
Aktualnie zarządzamy i administrujemy ponad 600 wspólnotami mieszkaniowymi w Kłodzku, Kudowie Zdrój, Dusznikach, Krosnowicach, Młynowie, Ścinawce Średniej oraz Jaszkowej Dolnej.
Poszukujesz indywidualnej oferty? Skontaktuję się z nami.
tel: 74/647-21-30, e-mail: sekretariat@zamg.klodzko.pl
W ramach zarządzania nieruchomością można liczyć na:
Prowadzenie dokumentacji administracyjnej wspólnot mieszkaniowych, w tym:
- przygotowywanie dokumentów dla nowo powstałej wspólnoty /umowa o zarządzanie, uchwały, regulaminy pełnomocnictwa, plan gospodarczy/
- ewidencja uchwał
- ewidencja umów
- informacje i zmiany dot. Nr NIP, REGON
- przygotowywanie dokumentów dla nowego zarządcy /protokół, kserokopie uchwał, pieczątka, REGON, NIP, polisy OC - OGIEŃ
Obsługa finansowo księgowa
- prowadzenie księgowości, sprawozdawczości Klienta dla urzędów (Urząd Skarbowy, GUS, ZUS, Starostwo Powiatowe, Urząd Marszałkowski, Konserwator Zabytków) zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- windykacja należności, sporządzanie rocznych planów gospodarczych i finansowych,
- roczne rozliczenie świadczeń na zebraniu sprawozdawczym,
- bieżące informowanie Klienta o kosztach związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej, mediów oraz kosztów remontów.
- Blankiety płatnicze z kodem QR
Gwarantujemy stabilność oraz rozwój naszych usług
Pomagamy w przeprowadzeniu remontów, od przygotowania dokumentacji do przedstawienia ofert remontowych czy nadzoru nad prowadzonymi pracami.
Do Państwa dyspozycji jako naszych klientów jest dział prawny, który kompleksowo zapewnia pomoc w spornych kwestiach.
Nasze atuty to:
- Specjaliści do spraw księgowości i rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych
- Ewidencja, bieżąca i kompleksowa aktualizacja danych dot. właściciela
- Przygotowanie uchwał dla wspólnot mieszkaniowych
- Usługi techniczne w zakresie: przygotowywania dokumentacji, nadzoru, przygotowywania ofert
- Pracownicy z dużym doświadczeniem