Dział Wspólnot Mieszkaniowych

Chcesz zarejestrować wspólnotę? Nie wież od czego zacząć?
Masz problem z rozliczeniem mediów miedzy sąsiadami lub budynkami?
Obawiasz się gąszczu przepisów skarbowych?

Dobrze trafiłeś

Podstawowy przedmiot działalności: zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie. Wyręczamy w zarejestrowaniu wspólnoty, przygotowujemy „pakiet uchwał na start”, które pomogą zorganizować działalność wspólnoty mieszkaniowej.

Nasz personel jest świetnie wyszkolony, dzięki czemu z sukcesem zarządzamy nieruchomościami i administracja zasobem mieszkaniowym w Kłodzku, Kudowie Zdrój, Dusznikach, Krosnowicach, Młynowie, Ścinawce Średniej oraz Jaszkowej Dolnej.
Nasza domena to obsługa wspólnot mieszkaniowych w pełnym zakresie. Zarządzanie nieruchomościami instytucji i osób prawnych. Administrowanie i zarządzanie nieruchomościami osób prywatnych.
Zarządzanie nieruchomościami Kłodzko - to jeszcze nigdy nie było tak proste.

Oferta zarządzania nieruchomościami

Wspólnot Mieszkaniowych oraz zasobami gminnymi. Nasza kadra to zespół ludzi posiadających stosowne uprawnienia i duże doświadczenie w sprawowaniu zarządzania zasobami lokalowymi. Jesteśmy największym zarządcą nieruchomości w Kłodzku.

Działamy na kłodzkim rynku od 01.03.1999r., a w Kudowie-Zdroju od 01.01.2008r. i sprawujemy administrowanie - zarządzanie budynkami mieszkalnymi, biurowymi i handlowymi.
Należymy do Dolnośląskiego Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomości, a także jesteśmy członkami Ogólnopolskiej Izby Gospodarki Nieruchomościami w Gdańsku.
Aktualnie zarządzamy i administrujemy ponad 600 wspólnotami mieszkaniowymi w Kłodzku, Kudowie Zdrój, Dusznikach, Krosnowicach, Młynowie, Ścinawce Średniej oraz Jaszkowej Dolnej.

Poszukujesz indywidualnej oferty? Skontaktuję się z nami.
tel: 74/647-21-30, e-mail: sekretariat@zamg.klodzko.pl

W ramach zarządzania nieruchomością można liczyć na:

Prowadzenie dokumentacji administracyjnej wspólnot mieszkaniowych, w tym:

  • przygotowywanie dokumentów dla nowo powstałej wspólnoty /umowa o zarządzanie, uchwały, regulaminy pełnomocnictwa, plan gospodarczy/
  • ewidencja uchwał
  • ewidencja umów
  • informacje i zmiany dot. Nr NIP, REGON
  • przygotowywanie dokumentów dla nowego zarządcy /protokół, kserokopie uchwał, pieczątka, REGON, NIP, polisy OC - OGIEŃ

Obsługa finansowo księgowa

  • prowadzenie księgowości, sprawozdawczości Klienta dla urzędów (Urząd Skarbowy, GUS, ZUS, Starostwo Powiatowe, Urząd Marszałkowski, Konserwator Zabytków) zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • windykacja należności, sporządzanie rocznych planów gospodarczych i finansowych,
  • roczne rozliczenie świadczeń na zebraniu sprawozdawczym,
  • bieżące informowanie Klienta o kosztach związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej, mediów oraz kosztów remontów.
  • Blankiety płatnicze z kodem QR

Gwarantujemy stabilność oraz rozwój naszych usług

Pomagamy w przeprowadzeniu remontów, od przygotowania dokumentacji do przedstawienia ofert remontowych czy nadzoru nad prowadzonymi pracami.

Do Państwa dyspozycji jako naszych klientów jest dział prawny, który kompleksowo zapewnia pomoc w spornych kwestiach.

Nasze atuty to:

  • Specjaliści do spraw księgowości i rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych
  • Ewidencja, bieżąca i kompleksowa aktualizacja danych dot. właściciela
  • Przygotowanie uchwał dla wspólnot mieszkaniowych
  • Usługi techniczne w zakresie: przygotowywania dokumentacji, nadzoru, przygotowywania ofert
  • Pracownicy z dużym doświadczeniem
  • Dział Wspólnot

    Administracyjny
    pokój nr 4, tel.: 74 647 21 37, 74 647 21 53

    Uchwały
    Zgłoszenia kupna-sprzedaży lokali
    Składanie oświadczeń, pełnomocnictw
    Organizacja zebrań
    Składanie oświadczeń, pełnomocnictw
    Sporządzanie uchwał
    Księgowość

    Fundusz Remontowy
    pokój nr 5, tel.: 74 647 21 56

    Rozliczenia, windykacja fundusz remontowy
    kredyty wspólnot

    Księgowość
    pokój nr 16/ I piętro, tel.: 74 647 21 40

    Koszty, płatności wspólnot, płatności właścicieli

    Księgowość
    pokój nr 17/I piętro, tel.: 74 647 21 54

    Księgowość, płatności wspólnot, płatności właścicieli

  • Dział Najmu i Rozliczeń

    Windykacja
    pokój nr 2, tel.: 74 647 21 47, 74 647 21 48

    Informacja o bieżącym stanie płatności
    Informacja o zaległościach zasądzonych
    Informacja w sprawie wezwań do zapłaty

    Dodatki mieszkaniowe - najmy
    pokój nr 3, tel.: 74 647 21 49, 74 647 21 50

    Informacja w sprawie umów najmy lokali gminnych
    Oświadczenia o zmianie liczby osób

    Dział Rozliczeń Wody
    pokój nr 29/ II piętro, tel.: 74 647 21 31

    Informacja o bieżących rozliczeniach wody
    Ustalenie bieżących zaliczki wody

  • Dział Techniczy

    pokój nr 27/ II piętro, tel.: 74 647 21 35, 74 647 21 36

    Zgłaszanie awarii
    Administrator
    Wywóz nieczystości, sprzątanie klatek schodowych
    Technicy regionu
    Planowanie remontów

    Informacja w sprawie prowadzonych prac remontowych
    pokój nr 26/ II piętro, 74 647 21 34

    Rozliczenia C.O.
    pokój nr 25/ II piętro, 74 647 21 33

    Informacja w sprawie instalacji elektrycznych
    Przeglądy budowlane, elektryczne budynków

  • Podziel się

    Udostępnij w mediach społecznościowych

  • info
  • Wizyty

    Dzisiaj 0 | Wszystkie 27453

  • Wydarzenia
  • Etykiety

    Szybko wybierz interesujące Cię informacje

Powered by Quick.Cms | Design ProjektGraficzny.com