Dział Wspólnot Mieszkaniowych
Chcesz zarejestrować wspólnotę? Nie wież od czego zacząć?
Masz problem z rozliczeniem mediów miedzy sąsiadami lub budynkami?
Obawiasz się gąszczu przepisów skarbowych?
Dobrze trafiłeś
Zarządzanie częściami wspólnymi wykonywane na zlecenie. Rejestrowanie wspólnoty mieszkaniowej, przygotowujemy „pakiet uchwał na start”. Profesjonalny zespół ludzi posiadających stosowne uprawnienia i duże doświadczenie.
Nasz personel jest świetnie wyszkolony, dzięki czemu z sukcesem zarządzamy nieruchomościami i administracja zasobem mieszkaniowym w Kłodzku, Kudowie Zdrój, Dusznikach, Krosnowicach, Młynowie, Ścinawce Średniej oraz Jaszkowej Dolnej.
Nasza domena to obsługa wspólnot mieszkaniowych w pełnym zakresie. Zarządzanie nieruchomościami instytucji i osób prawnych. Administrowanie i zarządzanie nieruchomościami osób prywatnych.
Zarządzanie nieruchomościami Kłodzko - to jeszcze nigdy nie było tak proste.
Oferta zarządzania nieruchomościami
Wspólnot Mieszkaniowych oraz zasobami gminnymi. Nasza kadra to zespół ludzi posiadających stosowne uprawnienia i duże doświadczenie w sprawowaniu zarządzania zasobami lokalowymi. Jesteśmy największym zarządcą nieruchomości w Kłodzku.
Działamy na kłodzkim rynku od 01.03.1999r., a w Kudowie-Zdroju od 01.01.2008r. i sprawujemy administrowanie - zarządzanie budynkami mieszkalnymi, biurowymi i handlowymi.
Należymy do Dolnośląskiego Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomości, a także jesteśmy członkami Ogólnopolskiej Izby Gospodarki Nieruchomościami w Gdańsku.
Aktualnie zarządzamy i administrujemy ponad 600 wspólnotami mieszkaniowymi w Kłodzku, Kudowie Zdrój, Dusznikach, Krosnowicach, Młynowie, Ścinawce Średniej oraz Jaszkowej Dolnej.
Poszukujesz indywidualnej oferty? Skontaktuję się z nami.
tel: 74/647-21-30, e-mail: sekretariat@zamg.klodzko.pl
W ramach zarządzania nieruchomością można liczyć na:
Prowadzenie dokumentacji administracyjnej wspólnot mieszkaniowych, w tym:
- przygotowywanie dokumentów dla nowo powstałej wspólnoty /umowa o zarządzanie, uchwały, regulaminy pełnomocnictwa, plan gospodarczy/
- ewidencja uchwał
- ewidencja umów
- informacje i zmiany dot. Nr NIP, REGON
- przygotowywanie dokumentów dla nowego zarządcy /protokół, kserokopie uchwał, pieczątka, REGON, NIP, polisy OC - OGIEŃ
Obsługa finansowo księgowa
- prowadzenie księgowości, sprawozdawczości Klienta dla urzędów (Urząd Skarbowy, GUS, ZUS, Starostwo Powiatowe, Urząd Marszałkowski, Konserwator Zabytków) zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- windykacja należności, sporządzanie rocznych planów gospodarczych i finansowych,
- roczne rozliczenie świadczeń na zebraniu sprawozdawczym,
- bieżące informowanie Klienta o kosztach związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej, mediów oraz kosztów remontów.
- Blankiety płatnicze z kodem QR
Gwarantujemy stabilność oraz rozwój naszych usług
Pomagamy w przeprowadzeniu remontów, od przygotowania dokumentacji do przedstawienia ofert remontowych czy nadzoru nad prowadzonymi pracami.
Do Państwa dyspozycji jako naszych klientów jest dział prawny, który kompleksowo zapewnia pomoc w spornych kwestiach.
Nasze atuty to:
- Specjaliści do spraw księgowości i rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych
- Ewidencja, bieżąca i kompleksowa aktualizacja danych dot. właściciela
- Przygotowanie uchwał dla wspólnot mieszkaniowych
- Usługi techniczne w zakresie: przygotowywania dokumentacji, nadzoru, przygotowywania ofert
- Pracownicy z dużym doświadczeniem