Zmiany dla dobra klienta - Dział rozliczeń wody dostępny na parterze, pokój nr 1

  • dział wody ZAMG Kłodzko

Co do zasady to każdy właściciel czy użytkownik powinien założyć licznik wodny i podpisać umowę z dostawcą wody. Jeśli wszyscy mieszkańcy tak uczynią cały budynku może być rozliczany przez formę wodociągi. Oczywiście mówiąc w dużym skrócie jeśli chodzi o podliczniki. W pozostałych przypadkach gdy właściciele lub użytkownicy nie założą licznika są traktowany jako ryczałtowcy oraz w budynkach gdzie cześć lokali ma swoje wodomierze, a cześć jest rozliczana jako ryczałtowcy są najczęściej rozliczani przez zarządcę budynku. W trosce o dobro klientów, którzy musieli wchodzić na 2 piętro zarząd Spółki podjął decyzję o przeniesieniu działu rozliczeń wody.
W miesiącu czerwcu został wyremontowany pokój nr 1 na parterze, do którego przenieśliśmy dział rozliczeń wody.
Starsze osoby, który osobiście chciały powiadomić i stanie licznika lub uzyskać informacje w sprawie swojego rozliczenia mogą teraz uczyń to na parterze co mamy nadzieję ułatwi współpracę. Jest to kolejny element zmian w podejściu do klienta, który ma na celu wyście oczekiwaniom zmieniającego się rynku.

Zmienił się nr telefonu do Działu Rozliczeń Wody! Rozliczenia Wody pokój nr 1/ parter tel.: 74 647 21 46

Ponadto przypominamy że można się kontaktować w godzinach pracy: 7:00 - 15:00 (Pn - Pt)
Nasza siedziba jest przy ul. Grunwaldzkiej 29, 57-300 Kłodzko
Pozostałe dane kontaktowe to:
tel. ¬ 74 647 21 30
fax. ¬ 74 647 29 49
e-mail: sekretariat@zamg.klodzko.pl

Powered by Quick.Cms | Design ProjektGraficzny.com