Zarządzanie nieruchomościami
Podejmowanie decyzji, dokonywanie czynności mających na celu w szczególności: zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej; utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem; uzasadnione inwestowanie.
Zarządzanie nieruchomościami i administracja gminnym zasobem mieszkaniowym w Kłodzku, Kudowie Zdrój, Dusznikach, Krosnowicach, Młynowie, Ścinawce Średniej oraz Jaszkowej Dolnej.
Obsługa wspólnot mieszkaniowych zarządzanie i administracja zasobem mieszkaniowym wspólnot (w pełnym zakresie lub wybranych zakresach).
Zarządzanie nieruchomościami instytucji i osób prawnych.
Administrowanie i zarządzanie nieruchomościami osób prywatnych.
Prowadzenie działalności krytej pływalni w Kłodzku.
Zarządzanie Twierdzą Kłodzko.
Naszym Kontrahentom gwarantujemy:
- pełną ofertę na administrowanie i zarządzanie nieruchomościami,
- administrowanie nieruchomością w zakresie zleconym przez wspólnotę mieszkaniową lub właściciela nieruchomości,
- wysoką jakość świadczonych usług w tym pomoc w uzyskaniu zewnętrznych środków finansowych dla zarządzanych nieruchomości,
- atrakcyjny, stabilny poziom cen (przy rekomendowanej jakości usług), rzetelny i terminowy system rozliczeń,
- uczciwą i pełną informację w stosunku do właścicieli w zakresie zleconych czynności zarządcy,
- nowoczesne rozwiązania organizacyjne i technologiczne (zwłaszcza w zakresie modernizacji budynku),
- bezpłatne konsultacje i doradztwo w zakresie problematyki zarządzania nieruchomościami.
Nasze rekomendacje to:
- wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami w skład, których wchodzi ponad 600 nieruchomości wspólnot mieszkaniowych w Kłodzku i innych miejscowościach powiatu kłodzkiego oraz budynki gminne w Gminie Miejskiej Kłodzko.
- odpowiednie zaplecze organizacyjno – techniczne, w tym sprawdzone procedury księgowe,
- posiadanie umiejętności, doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami, przez pracowników naszej Spółki, między innymi w branż budowlanej (kosztorysowanie, nadzorowanie i rozliczanie), elektrycznej, C.O., sanitarnej oraz gazowej.
- dyspozycyjność poza urzędowymi godzinami pracy,
- elastyczność, rzetelność i wysoka jakość działania.
W ramach wynagrodzenia zarządcy oferujemy n/w usługi:
obsługa techniczna:
prowadzenie dokumentacji technicznej zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zlecanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej, gazowej, elementów budowlanych, kosztorysowanie, nadzorowanie i rozliczanie robót budowlanych, zlecanie usług kominiarskich oraz dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji części wspólnych nieruchomości, zlecanie usuwania wszelkich awarii i ich skutków, kontrola nad zapewnieniem dostaw mediów do budynków,
obsługa księgowa:
prowadzenie księgowości przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego, przechowywanie dokumentacji statystycznej i księgowo - rozliczeniowej, prowadzenie rachunków bankowych Klienta, sprawozdawczości Klienta dla urzędów zgodnie z obowiązującymi przepisami, windykacja należności, sporządzanie rocznych planów gospodarczych i finansowych oraz sprawozdań i ich realizacji, roczne rozliczenie świadczeń za rok poprzedni po zebraniu sprawozdawczym, bieżące informowanie Klienta o kosztach związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej, mediów oraz kosztów remontów.
kompleksowa obsługa przy składaniu wniosków i pozyskiwaniu finansowania zewnętrznego (unijnego i krajowego) dla zarządzanych nieruchomości jest nową usługą oferowaną naszym klientom.
W 2012 roku w ramach Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Kłodzka współuczestniczyliśmy z Gminą miejską w Kłodzku przy rewitalizacji 4 budynków o obrębie wyspy Piasek w Kłodzku a pozyskana kwota refundacji wyniosła 564 436 zł.
Zarządzanie nieruchomościami Kłodzko - to jeszcze nigdy nie było tak proste.