ZAMG KŁODZKO wdraża Kartę Bezpieczeństwa COVID-19 dla rynku nieruchomości

Szanowni Państwo!

Nasza firma jest sygnatariuszem Karty Bezpieczeństwa COVID-19 dla rynku nieruchomości, która ma zapewnić maksimum bezpieczeństwa zarówno dla Klientów jak i pracowników naszej firmy.
Korzyści płynące z wprowadzenia Karty Bezpieczeństwa COVID19
o Bezpieczeństwo – zapewnienie Klientów, iż współpraca z agencjami nieruchomości, zarządcami, rzeczoznawcami gwarantuje bezpiecznie przeprowadzenie transakcji nie tylko od strony formalnej, ale również reżimu sanitarnego
o Publiczne wystąpienie środowiska profesjonalistów rynku nieruchomości jako spójnej i profesjonalnej grupy zawodowej
o Zaprezentowanie profesjonalizmu grupy zawodowej
o Zainteresowanie usługami – zwiększenia popytu na usługi profesjonalistów dbających o bezpieczeństwo Klientów

Jeśli możesz, to załatw sprawę za pomocą poczty elektronicznej
e-mail: sekretariat@zamg.klodzko.pl


lub telefonicznie

• Dział Techniczny
Remonty, awarie pokój nr 27/ II piętro tel.: 74 647 21 35, 74 647 21 36
Instalacje C.O.
pokój nr 26/II piętro 74 647 21 34
Instalacje Elektryczne
pokój nr 25/II piętro tel.: 74 647 21 33
• Dział Wspólnot - Administracyjny
pokój nr 4/parter tel.: 74 647 21 37, 74 647 21 53
Fundusz Remontowy
pokój nr 4/parter tel.: 74 647 21 56
Księgowość
pokój nr 16/I piętro tel.: 74 647 21 40
Księgowość
pokój nr 17/I piętro tel.: 74 647 21 54
• Rozliczenia Wody
pokój nr 1/parter tel.: 74 647 21 46
• Dział Rozliczeń - Windykacja
pokój nr 2/parter tel.: 74 647 21 47, 74 647 21 48
• Dział Najmu
pokój nr 3/parter tel.: 74 647 21 49, 74 647 21 50

Gdy sprawa wymaga bezpośredniej wizyty zapraszamy do nowego BIURA OBSŁUGI KLIENTA.

Jednak przełóż wizytę jeśli:

• Mieszkasz z kimś, kto ma objawy COVID-19, mimo, że czujesz się dobrze
• Jesteś w bliskim kontakcie z osobą z potwierdzonym przypadkiem COVID-19
• Wróciłeś do Polski z innego kraju w ciągu ostatnich 14 dni

Zapraszamy jednocześnie maksymalnie 2 osoby.
W celu zapewnienia maksimum bezpieczeństwa dla Pracowników jak i Klientów.
W ramach Karty Bezpieczeństwa COVID-19 rekomendowane są następujące zasady kontaktów z Klientami:
• Spotkanie z Klientem odbywają się po wcześniejszym umówieniu daty oraz godziny
• Klient po wejściu dezynfekuje ręce dostępnym w biurze środkiem
• Przy powitaniu staramy się unikać podawania rąk i utrzymywać dystans społeczny
• Jeśli biuro prowadzi Rejestr odwiedzin Klient odnotowuje swoją obecność używając zdezynfekowanych długopisów lub swojego własnego
• Spotkanie odbywa się w pomieszczeniu, w którym istnieje możliwość zachowania bezpiecznej odległości
• Spotkanie powinno odbywać się przy minimalnej ilości osób
• Pomieszczenie wietrzymy przed i po wizycie Klienta
• Spotkanie powinno trwać nie więcej niż wymaga tego sytuacja
Dziękujemy za współpracę.



Powered by Quick.Cms | Design ProjektGraficzny.com