Zarządzanie nieruchomościami Kłodzko

Zarządzanie nieruchomościami Kłodzko

  • zarządzanie gminnym zasobem mieszkaniowym
  • obsługiwanie wspólnot mieszkaniowych - zarządzanie i administracja zasobem mieszkaniowym wspólnot (w zakresie pełnym lub wybranych zakresach)
  • zarządzanie nieruchomościami instytucji i osób prawnych
  • administrowanie i zarządzanie nieruchomościami osób prywatnych
  • prowadzenie działalnoci krytej pływalni w Kłodzku
  • zarządzanie Twierdzą Kłodzko

 

Naszym Kontrahentom gwarantujemy:

  • pełną ofertę na administrowanie i zarządzanie nieruchomościami,
  • administrowanie nieruchomością w zakresie zleconym przez wspólnotę mieszkaniową lub właściciela nieruchomości,
  • wysoką jakość świadczonych usług w tym pomoc w uzyskaniu zewnętrznych środków finansowych dla zarządzanych nieruchomości,
  • atrakcyjny, stabilny poziom cen (przy rekomendowanej jakości usług), rzetelny i terminowy system rozliczeń,
  • uczciwą i pełną informację w stosunku do właścicieli w zakresie zleconych czynności zarządcy,
  • nowoczesne rozwiązania organizacyjne i technologiczne (zwłaszcza w zakresie modernizacji budynku),
  • bezpłatne konsultacje i doradztwo w zakresie problematyki zarządzania nieruchomościami.

 

Nasze rekomendacje to:

  • wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami w skład, których wchodzi
  • 532 budynków w Gminie Miejskiej Kłodzku i w Kudowie Zdrój, w tym 453 to nieruchomości wspólnot,
  • odpowiednie zaplecze organizacyjno – techniczne, w tym sprawdzone procedury księgowe,
  • posiadanie uprawnień do zarządzania nieruchomościami, przez pracowników naszej
  • Spółki który posiada duże doświadczenie w zarządzaniu ­ administrowaniu, w branż budowlanej (kosztorysowanie, nadzorowanie i rozliczanie), elektrycznej, C.O., sanitarnej oraz gazowje
  • dyspozycyjność poza urzędowymi godzinami pracy,
  • elastyczność, rzetelność i wysoka jakość działania.

 

W ramach wynagrodzenia zarządcy oferujemy n/w usługi:

Zarządzanie nieruchomościami Kłodzko
  • obsługa techniczna:
    prowadzenie dokumentacji technicznej zgodnie z przepisami prawa budowlanego, okresowy przegląd instalacji wodno ­ kan., elektrycznej, gazowej, C.O., elementów budowlanych, kosztorysowanie, nadzorowanie i rozliczanie robót budowlanych, zlecanie usług kominiarskich oraz dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji części wspólnych nieruchomości, zlecanie usuwania wszelkich awarii i ich skutków, kontrola nad zapewnieniem dostaw mediów do budynków,
  • obsługa księgowa:
    prowadzenie księgowości przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego, przechowywanie dokumentacji statystycznej i księgowo­ - rozliczeniowej, prowadzenie rachunków bankowych Klienta, sprawozdawczości Klienta dla urzędów zgodnie z obowiązującymi przepisami, windykacja należności, sporządzanie rocznych planów gospodarczych i finansowych oraz sprawozdań i ich realizacji, roczne rozliczenie świadczeń za rok poprzedni po zebraniu sprawozdawczym, bieżące informowanie Klienta o kosztach związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej, mediów oraz kosztów remontów.
  • kompleksowa obsługa przy składaniu wniosków i pozyskiwaniu finansowania zewnętrznego
    (unijnego i krajowego) dla zarządzanych nieruchomości jest nową usługą oferowaną naszym klientom. W 2012 roku w ramach Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Kłodzka współuczestniczyliśmy z Gminą miejską w Kłodzku przy rewitalizacji 4 budynków o obrębie wyspy Piasek w Kłodzku a pozyskana kwota refundacji wyniosła 564 436 zł.

Zarządzanie nieruchomościami Kłodzko - to jeszcze nigdy nie było tak proste.

Dane kontaktowe

Nieruchomości Kłodzko

ul. Grunwaldzka 29, 57-300 Kłodzko
tel. ­ 74 647 21 30
fax. ­ 74 647 29 49
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • REGON 891401714
  • NIP 883­17­09­202
  • KRS 0000110338

Formularz kontaktowy