Odział w Kudowie-Zdroju
Godziny pracy: 7:30 - 15:30 (Pn - Pt)
ul. Nad Potokiem 22, 57-350 Kudowa Zdrój
Dział Wspólnot: Administracyjny/Księgowość 74/866 29 83
Dział Techniczny: 74/866 11 38
Naszym klientom gwarantujemy:
- pełną ofertę na administrowanie i zarządzanie nieruchomościami,
- administrowanie nieruchomością w zakresie zleconym przez wspólnotę mieszkaniową lub właściciela nieruchomości,
- wysoką jakość świadczonych usług w tym pomoc w uzyskaniu zewnętrznych środków finansowych dla zarządzanych nieruchomości,
- dzięki dużemu zasobowi zarządzanych nieruchomości gwarantujemy negocjowanie korzystniejszych warunków dla usług tj. ubezpieczenie budynku, przeglądy kominiarskie, budowlane, elektryczne czy inne opłaty,
- atrakcyjny, stabilny poziom cen (przy rekomendowanej jakości usług), rzetelny i terminowy system rozliczeń,
- uczciwą i pełną informację w stosunku do właścicieli w zakresie zleconych czynności zarządcy,
- nowoczesne rozwiązania organizacyjne i technologiczne (zwłaszcza w zakresie modernizacji budynku) oraz nowoczesny system rozliczeniowo-księgowy dostoswany do kilku tysięcy indywidualnych rozliczeń sporządzanych corocznie,
- bezpłatne konsultacje i doradztwo w zakresie problematyki zarządzania nieruchomościami,
- bezpłatne konsultacje i doradztwo prawnicze w zatrudnianych przez naszą Spółkę radców prawnych i adwokatów.
Ponadto nasze rekomendacje to:
- Współpracujemy z wieloma specjalistami z różnych branż.
- Jesteśmy otwarci na propozycje właścicieli, a także posiadamy własne rozwiązania.
- Jesteśmy dyspozycyjni poza urzędowymi godzinami pracy w razie potrzeby.
- Posiadamy stałą siedzibę firmy w Kłodzku, a także wydział Wspólnot w Kudowie-Zdroju.
- Zatrudniamy osoby z Licencją Zawodową Zarządcy Nieruchomościami oraz pracownicy odbywają regularne szkolenia z zakresu finansowo księgowego, podatku od osób prawnych oraz z prawa budowlanego.
- Spółka jest ubezpieczona od Odpowiedzialności Cywilnej od czynności zarządzania.
- Elastyczność, rzetelność i wysoka jakość działania.
- Szybki system reagowania w razie wystąpienia awarii.
Zarządzanie nieruchomościami
- zarządzanie zasobem mieszkaniowym
- obsługiwanie wspólnot mieszkaniowych - zarządzanie i administracja zasobem mieszkaniowym wspólnot (w zakresie pełnym lub wybranych zakresach)
- zarządzanie nieruchomościami instytucji i osób prawnych
- administrowanie i zarządzanie nieruchomościami osób prywatnych
W ramach wynagrodzenia zarządcy oferujemy n/w usługi
- obsługa księgowa: prowadzenie księgowości przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego w nowej technologii SQL, przechowywanie dokumentacji statystycznej i księgowo¬ - rozliczeniowej, prowadzenie rachunków bankowych Klienta, sprawozdawczości Klienta dla urzędów (Urząd Skarbowy, GUS, ZUS, Starostwo Powiatowe, Urząd Marszałkowski, Konserwator Zabytków) zgodnie z obowiązującymi przepisami, windykacja należności, sporządzanie rocznych planów gospodarczych i finansowych oraz sprawozdań z ich realizacji, roczne rozliczenie świadczeń za rok poprzedni po zebraniu sprawozdawczym, bieżące informowanie Klienta o kosztach związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej, mediów oraz kosztów remontów.
- obsługa techniczna: prowadzenie dokumentacji technicznej zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zlecanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej, gazowej, elementów budowlanych po wynegocjowaniu cen, zlecanie robót na podstawie podjętych uchwał, kosztorysowanie w miarę potrzeb, nadzorowanie i rozliczanie robót budowlanych, zlecanie usług kominiarskich oraz dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji części wspólnych nieruchomości, zlecanie usuwania wszelkich awarii i ich skutków, kontrola nad zapewnieniem dostaw mediów do budynków,
- windykacja należności właścicieli od wezwań do zapłaty, przez prowadzenie spraw sądowych do koordynowania ściągania należności przez komorników itp.
Zarządzanie nieruchomościami Kłodzko – nie jest tak proste, jak się wydaje.
ZAMG = tradycja + solidność + rzetelność + profesjonalizm